MÁRKÁINK: 

 

 

 

  

 

Hírek

arr3AKTUÁLIS AKCIÓINK!  SZÉPHAJSHOP AKTUÁLIS AKCIÓK!   (Érvényes: 2018. OKTÓBER 01. - 2018. december 31.) (Kérjük,... arr3KÉRDÉSE VAN? HÍVJON MINKET!TERMÉKEKKEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK   Amennyiben kérdése van termékeinkel kapcsolatban, az alábbi... arr3AZ ORSZÁG BOLTJA 2018arr3CSOMAGKISZÁLLÍTÁS DÍJACSOMAGSZÁLLÍTÁSI MÓDOK                                   - GLS FUTÁRSZOLGÁLAT: 1300 Ft / csomag  ... arr3Köszöntjük oldalunkon!Elkészült szephajshop webáruházunk. Kinálatunk szinte azonnal elérhető készletről! Országosan a... arr3Társoldalunk - www.szephaj.huA termékekkel kapcsolatos részletes leírást és technikai információkat megtalálja www.szephaj.hu... arr3FodrászviccekAZ OKOS GYEREK: A férfi fodrászatba belép egy kisfiú. Azt mondja a fodrász a székben ülő...

Akciós termékek

Ár 990,00 Ft (3,07 EUR)
Készleten
Ár 800,00 Ft (2,48 EUR)
Készleten
Ár 990,00 Ft (3,07 EUR)
Készleten

Kapcsolat

SZÉP HAJ 2010 Kft.
Kecskédi u. 108.
2840 OROSZLÁNY
Telefonszám: 70/620-8724 vagy 30/542-4661
Írjon nekünk

Legnépszerűbbek

Ár 2 600,00 Ft (8,06 EUR)
Készleten
Ár 2 600,00 Ft (8,06 EUR)
Készleten
Ár 8 600,00 Ft (26,65 EUR)
Készleten

Kérdőív

Tapasztalataid alapján melyik futárcég szolgáltatásával vagy a leginkább megelégedve!

DPD 15% TRANS-O-FLEX 25% GLS 27% 24H 32%

15.000 Ft FELETT:

 

 

MIÉRT VÁLASZD A

SZÉPHAJSHOPOT?:

 

- 100% magyar tulajdonú cég.

 

- Több mint 15 év szakmai

tapasztalat.

 

- Biztonságos rendelésfolyamat.

 

- Könnyen érvényesíthető garancia.

 

- Több ezer elégedett vásárló.

 

- Megbízható futárszolgálat.

 

- Európai készülékek, garanciával.

 

- A megrendelt gépek illetve termékek

mellé számlát és jótállási jegyet adunk!

 

TÁRSOLDALUNK:

www.szephaj.hu

 

 

 

KÖSZÖNJÜK A BIZALMAT!

 

 
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz


TANÚSÍTVÁNY:





 

BANKKÁRTYÁS FIZETÉS!:

AZ ONLINE FIZETÉST A

BARION PAYMENT Zrt.

BIZTOSÍTJA,

MNB ENGEDÉLY SZÁMA:

H-EN-I-IO64/2013

 


 

Barion vásárlói tájékoztató


» Egyszerű Reklamáció
Egyszerű Reklamáció

EGYSZERŰ REKLAMÁCIÓ

A reklamációk száma minimális, de jó tudni, hogy kellékszavatossági és termékszavatossági kötelezettséggel tartozunk termékeink tekintetében, mint a klasszikus üzletek. Saját érdekünk, hogy az esetleges reklamációt a lehető legrövidebb idő alatt orvosoljuk, tehát nem kell félnie a kedves vásárlónak, hogy várnia kell a reklamáció megoldására!

Kellékszavatosság

Vásárló hibás teljesítés esetén velünk szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) szabályai szerint. A Ptk. szerint hibás teljesítésről akkor beszélünk, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek.

Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított két éves határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

A kereskedő felel az áru minden hibájáért, amit a vásárló átvételkor vagy a használat során fedez fel a szavatossági idő alatt és amely a teljesítés időpontjában is fennállt. Mindez nem vonatkozik a figyelmetlen használattal, vagy más mechanikus úton a vásárlónál keletkezett hibára. Reklamációt e-mailben vagy levélben fogadunk el.

 

Termékszavatosság

A megrendelt termék hibája esetén Vásárló - választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Vásárlónak kell bizonyítania.

A kellék- és termékszavatossági kötelezettséggel kapcsolatban bővebb tájékoztatást az Általános Szerződési Feltételekben találnak. 

 

Az áru visszaküldése REKLAMÁCIÓ ESETÉN

A hibás terméket vissza kell juttatni telephelyünk címére: SZÉP HAJ 2010 Kft. 2840 Oroszlány, Kecskédi utca 108.

A hibás terméket kérjük küldje el postai úton fenti címünkre, mi pedig visszautaljuk Önnek a termék árát egy Ön által megadott bankszámlaszámra, melyet a lenti reklamációs formanyomtatványon feltüntethet. Az erre való igényt szintén kérjük feljegyezni a formanyomtatványra. 

Kérjük, hogy a csomagba mellékelje a jelen tájékoztató alján található reklamációs formanyomtatványt kitöltve, amelyben kiválaszthatja a visszaküldés okát. Amennyiben az „Egyéb” (7-es számú) opciót választja, kérjük indokolja meg. Ne feledkezzen el megadni elérhetőségét, beleértve e-mail címét, telefonszámát, hogy a reklamáció menetéről folyamatosan tájékoztathassuk.

Következő lépésként válassza ki, hogy mit szeretne, cégünk hogyan járjon el reklamációs ügyében.

Amint beérkezik hozzánk a csomag  e-mailben értesítést küldünk Önnek és ezután igyekszünk még aznap lebonyolítani a reklamáció folyamatát a lehető leghamarabb.

A reklamáció eredményéről természetesen e-mailben értesítjük.

 

Az áru visszaküldése ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS ESETÉN

A SZÉP HAJ 2010 Kft. a magyar törvények által biztosított 14 nap indokolás nélküli  elállási jogot biztosít a vásárlói részére.

Kérjük, a csomagba mellékelje a lenti linken szereplő adásvételi szerződéstől való elállás formanyomtatványát kitöltve, amelyben kérjük tüntesse fel bankszámlaszámát is. Esetleges termékcsere igényét a formanyomtatványon nyugodtan feltüntetheti.

A terméket vissza kell juttatni telephelyünk címére: SZÉP HAJ 2010 Kft. 2840 Oroszlány, Kecskédi utca 108.

Amint beérkezik hozzánk a csomag (amely 1-2 napot vesz igénybe), e-mailben értesítést küldünk Önnek. Ezután a kollegánk még aznap lebonyolítja az elállás folyamatát a lehető leghamarabb.

Az eljárás végéről természetesen e-mailben értesítjük.

Semmilyen esetben ne küldje a reklamált terméket utánvéttel. Ilyen terméket nem áll módunkban átvenni.

Telefonszámunk: +36-70/620-8724 vagy +36-30/542-4661, Ezen a számon ügyfélszolgálatunk készségesen válaszol kérdéseire.

A reklamáció formanyomtatványa itt

Az adásvételi szerződéstől való elállás formanyomtatványa itt

 

Reklamációs cím:

SZÉP HAJ 2010 Kft.

2840 Oroszlány, Kecskédi utca 108.

Telefon: +36-70/620-8724 vagy +36-30/542-4661

 

MTFkZDlhN