Hírek

arr3AKTUÁLIS AKCIÓINK!  SZÉPHAJSHOP 2018 JÚNIUS AKCIÓK!   (Érvényes: 2018. JÚNIUS 01. - 2018. JÚNIUS 30.)   IMPERITY... arr3KÉRDÉSE VAN? HÍVJON MINKET!TERMÉKEKKEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK   Amennyiben kérdése van termékeinkel kapcsolatban, az alábbi... arr3AZ ORSZÁG BOLTJA 2018arr3CSOMAGKISZÁLLÍTÁS DÍJACSOMAGSZÁLLÍTÁSI MÓDOK                                   - GLS FUTÁRSZOLGÁLAT: 1300 Ft / csomag  ... arr3Köszöntjük oldalunkon!Elkészült szephajshop webáruházunk. Kinálatunk szinte azonnal elérhető készletről! Országosan a... arr3Társoldalunk - www.szephaj.huA termékekkel kapcsolatos részletes leírást és technikai információkat megtalálja www.szephaj.hu... arr3FodrászviccekAZ OKOS GYEREK: A férfi fodrászatba belép egy kisfiú. Azt mondja a fodrász a székben ülő...

Akciós termékek

Ár 2 900,00 Ft (8,97 EUR)
Készleten
Ár 5 990,00 Ft (18,53 EUR)
Készleten
Ár 5 900,00 Ft (18,25 EUR)
Készleten

Kapcsolat

SZÉP HAJ 2010 Kft.
Kecskédi u. 108.
2840 OROSZLÁNY
Telefonszám: 70/620-8724 vagy 30/542-4661
Írjon nekünk

Legnépszerűbbek

Ár 4 599,00 Ft (14,22 EUR)
Készleten
Ár 2 199,00 Ft (6,80 EUR)
Készleten
Ár 84 900,00 Ft (262,60 EUR)
Készleten

Kérdőív

Tapasztalataid alapján melyik futárcég szolgáltatásával vagy a leginkább megelégedve!

DPD 32% TRANS-O-FLEX 23% GLS 23% 24H 23%

15.000 Ft FELETT:

 

 

MIÉRT VÁLASZD A

SZÉPHAJSHOPOT?:

 

- 100% magyar tulajdonú cég.

 

- Több mint 15 év szakmai

tapasztalat.

 

- Biztonságos rendelésfolyamat.

 

- Könnyen érvényesíthető garancia.

 

- Több ezer elégedett vásárló.

 

- Megbízható futárszolgálat.

 

- Európai készülékek, garanciával.

 

- A megrendelt gépek illetve termékek

mellé számlát és jótállási jegyet adunk!

 

TÁRSOLDALUNK:

www.szephaj.hu

 

 

 

KÖSZÖNJÜK A BIZALMAT!

 

 
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz


TANÚSÍTVÁNY:





 

BANKKÁRTYÁS FIZETÉS!:

AZ ONLINE FIZETÉST A

BARION PAYMENT Zrt.

BIZTOSÍTJA,

MNB ENGEDÉLY SZÁMA:

H-EN-I-IO64/2013

 


 

Barion vásárlói tájékoztató


» Egyszerű Reklamáció
Egyszerű Reklamáció

EGYSZERŰ REKLAMÁCIÓ

A reklamációk száma minimális, de jó tudni, hogy kellékszavatossági és termékszavatossági kötelezettséggel tartozunk termékeink tekintetében, mint a klasszikus üzletek. Saját érdekünk, hogy az esetleges reklamációt a lehető legrövidebb idő alatt orvosoljuk, tehát nem kell félnie a kedves vásárlónak, hogy várnia kell a reklamáció megoldására!

Kellékszavatosság

Vásárló hibás teljesítés esetén velünk szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) szabályai szerint. A Ptk. szerint hibás teljesítésről akkor beszélünk, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek.

Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított két éves határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

A kereskedő felel az áru minden hibájáért, amit a vásárló átvételkor vagy a használat során fedez fel a szavatossági idő alatt és amely a teljesítés időpontjában is fennállt. Mindez nem vonatkozik a figyelmetlen használattal, vagy más mechanikus úton a vásárlónál keletkezett hibára. Reklamációt e-mailben vagy levélben fogadunk el.

 

Termékszavatosság

A megrendelt termék hibája esetén Vásárló - választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Vásárlónak kell bizonyítania.

A kellék- és termékszavatossági kötelezettséggel kapcsolatban bővebb tájékoztatást az Általános Szerződési Feltételekben találnak. 

 

Az áru visszaküldése REKLAMÁCIÓ ESETÉN

A hibás terméket vissza kell juttatni telephelyünk címére: SZÉP HAJ 2010 Kft. 2840 Oroszlány, Kecskédi utca 108.

A hibás terméket kérjük küldje el postai úton fenti címünkre, mi pedig visszautaljuk Önnek a termék árát egy Ön által megadott bankszámlaszámra, melyet a lenti reklamációs formanyomtatványon feltüntethet. Az erre való igényt szintén kérjük feljegyezni a formanyomtatványra. 

Kérjük, hogy a csomagba mellékelje a jelen tájékoztató alján található reklamációs formanyomtatványt kitöltve, amelyben kiválaszthatja a visszaküldés okát. Amennyiben az „Egyéb” (7-es számú) opciót választja, kérjük indokolja meg. Ne feledkezzen el megadni elérhetőségét, beleértve e-mail címét, telefonszámát, hogy a reklamáció menetéről folyamatosan tájékoztathassuk.

Következő lépésként válassza ki, hogy mit szeretne, cégünk hogyan járjon el reklamációs ügyében.

Amint beérkezik hozzánk a csomag  e-mailben értesítést küldünk Önnek és ezután igyekszünk még aznap lebonyolítani a reklamáció folyamatát a lehető leghamarabb.

A reklamáció eredményéről természetesen e-mailben értesítjük.

 

Az áru visszaküldése ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS ESETÉN

A SZÉP HAJ 2010 Kft. a magyar törvények által biztosított 14 nap indokolás nélküli  elállási jogot biztosít a vásárlói részére.

Kérjük, a csomagba mellékelje a lenti linken szereplő adásvételi szerződéstől való elállás formanyomtatványát kitöltve, amelyben kérjük tüntesse fel bankszámlaszámát is. Esetleges termékcsere igényét a formanyomtatványon nyugodtan feltüntetheti.

A terméket vissza kell juttatni telephelyünk címére: SZÉP HAJ 2010 Kft. 2840 Oroszlány, Kecskédi utca 108.

Amint beérkezik hozzánk a csomag (amely 1-2 napot vesz igénybe), e-mailben értesítést küldünk Önnek. Ezután a kollegánk még aznap lebonyolítja az elállás folyamatát a lehető leghamarabb.

Az eljárás végéről természetesen e-mailben értesítjük.

Semmilyen esetben ne küldje a reklamált terméket utánvéttel. Ilyen terméket nem áll módunkban átvenni.

Telefonszámunk: +36-70/620-8724 vagy +36-30/542-4661, Ezen a számon ügyfélszolgálatunk készségesen válaszol kérdéseire.

A reklamáció formanyomtatványa itt

Az adásvételi szerződéstől való elállás formanyomtatványa itt

 

Reklamációs cím:

SZÉP HAJ 2010 Kft.

2840 Oroszlány, Kecskédi utca 108.

Telefon: +36-70/620-8724 vagy +36-30/542-4661

 

ODdjNmE2MT