SZÁLLÍTÁSI DÍJAK
SZÁLLÍTÁS EXPRESS ONE FUTÁRSZOLGÁLATTAL:
A Házhozszállítás menete:
- A megrendelés leadásakor a virtuális pénztárban választhatod ki vagy adhatod meg a szállítási címet. A gyors és pontos kiszállítás érdekében pontos cím és elérhetőség megadása elengedhetetlen.
- A csomag feladásakor, a szolgáltató rendszeréből e-mail és sms elő értesítést küld a csomag érkezésének várható időpontjáról, csomagszámmal, utánvét összegével, weboldal elérhetőséggel, jelszóval ahol akár a kiszállítás időpontja is módosítható.
- A kézbesítés napjának reggelén újabb értesítést küld a szolgáltató a csomag várható kézbesítésének 3 órás időintervallum meghatározásával, valamint a futár elérhetőségével, amenyiben szükséges a futárral lehet egyeztetni a kisszállításra vonatkozóan ezen túl az ügyfélszolgálat elérhetőségével és egy webcímmel ahol a csomag aktuális státusza lekövethető.
Mikor kapom meg a csomagomat?
A munkanapokon 10 óráig leadott és kifizetett rendelések illetve leadott utánvétes rendelések másnapra kisszállításra kerülnek. Munkaszüneti napon leadott rendelések, kifizetések az első munkanapon kerülnek feladásra. Egy hétvégén leadott rendelés, (amenyiben nincs további munkaszüneti nap) hétfőn kerül feldolgozásra, feladásra és kedden kerül kiszállításra. Munkaszüneti napokon nincs kiszállítás.
Mikor remek választás a házhozszállítás?
A Házhozszállítás a legjobb választás ha legrövidebb időn belül szeretnéd megkapni a csomagod, ha othonodban, munkahelyeden vagy éppen aktuális tartózkodási helyeden szeretnéd átvenni a csomagod.
A rugalmas kézbesítés előnyei:
- e-mail és sms előértesítés a szállítás várható időpontjáról
- Megváltoztatható az átvételi cím, más címre is átirányíthatod a csomagodat
- Háromszori kézbesítési kisérletet tartalmaz
Szállítási díjak:
- Szállítási díj belföldön 1300 Ft / csomag.
- A 15 000 Ft.-ot meghaladó kosárértéktől a felszámolt szállítási díj 0 Ft/csomag
A feltüntetett díjak bruttó árak, a 27 %-os áfát tartalmazzák.
Az EXPRESS ONE címzetteknek nyújtott szolgáltatásai
A címzettek részére fenntartott vevőszolgálat elérhetősége hétfőtől- péntekig 7-20 óráig:
Ügyfélszolgálat
- Telefon:+36 1 8 777 400
+36 1 8 777 444
+36 1 8 777 499 (FAX) - E-mail:ugyfelszolgalat@expressone.hu
Nemzetközi ügyfélszolgálat
- Telefon:+36 1 8 777 410
+36 1 8 777 499 (FAX) - E-mail:intcs@expressone.hu
A SZÉPHAJSHOP SZÁLLÍTÁSI DÍJTÁBLÁZATA (KÜLFÖLDRE):
Körzet/Ft/csomag |
< 2 kg |
< 3 kg |
< 5 kg |
< 10 kg |
< 15 kg |
< 20 kg |
< 25 kg |
< 30 kg |
< 40 kg |
1. ZÓNA |
4 500 Ft |
4 700 Ft |
4 800 Ft |
5 100 Ft |
5 500 Ft |
5 900 Ft |
6 600 Ft |
7 500 Ft |
8 000 Ft |
2. ZÓNA |
4 600 Ft |
4 800 Ft |
5 000 Ft |
5 200 Ft |
6 100 Ft |
6 900 Ft |
7 600 Ft |
8 500 Ft |
9 500 Ft |
3. ZÓNA |
7 300 Ft |
7 800 Ft |
8 100 Ft |
8 400 Ft |
8 800 Ft |
9 300 Ft |
10 600 Ft |
12 000 Ft |
13 500 Ft |
4. ZÓNA |
8 000 Ft |
9 000 Ft |
9 900 Ft |
11 000 Ft |
16 100 Ft |
21 100 Ft |
23 800 Ft |
26 500 Ft |
29 000 Ft |
5. ZÓNA |
20 000 Ft |
23 000 Ft |
27 900 Ft |
41 500 Ft |
54 000 Ft |
64 500 Ft |
74 500 Ft |
82 500 Ft |
100 000 Ft |
1 ZÓNA: Szlovákia, Szlovénia, Ausztria, Csehország, Románia, Horvátország
2 ZÓNA: Lengyelország, Németország, Belgium, Hollandia, Luxemburg, Liechtenstein**, Bulgária, Svájc**
3 ZÓNA: Dánia, Franciaország, San Marino***, Vatikán***,Olaszország, Nagy-Britannia,Monaco,Írország
4 ZÓNA: Litvánia,Lettország,Spanyolország,Svédország,Észtország,Törökország**,Málta,
5 ZÓNA: Szerbia,Bosznia-Hercegovnia,Montenegró,Izland,Albánia,Macedónia,Koszovó,Feröer-szigetek
SZÁLLÍTÁS MPL ÜZLETI CSOMAGKÉNT - (Magyar Posta):
A szephajshop.hu.hu csomagküldő partnere a Magyar Posta Zrt.
A rendelés a beérkezést követő 1 munkanpon belül feldolgozásra kerül. Az adott munanap 10:00-ig beérkező rendelésket még aznap teljesítjük, amennyiben olyan termékeket rendeltél, amik raktáron vannak. Ha előrendelhető, vagy kifogyott termékeket igényeltél, akkor a beszállítás napján kerül feladásra a csomag.
Postázás 2 munkanapon belül.
Postaköltség díja: 2500 Ft.
A Magyar Posta Zrt szolgáltatása okozta csúszásokért nem vállaljuk a felelősséget. Sérült vagy felbontott csomagolás esetén panaszkezeléssel fordulj a Magyar Posta Zrt. ügyfélszolgálatához.
Lakossági ügyfeleknek: 06-1-767-8282
Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00
Csütörtökön 08:00-20:00 óráig.